woensdag 29 december 2010

Gratis strooizout.

Een aantal gemeente's en steden in Nederland hebben gratis strooizout beschikbaar. Zo kun je als je wilt zelf de gladheid bestrijden.
Let op: inmiddels is het bij sommige gemeentes niet meer mogelijk om gratis strooizout op te halen. Informeer dus van te voren even of ze nog gratis strooizout hebben.

Mogelijk om gratis strooitzout op te halen:



  • Alblasserdam




  • Alkmaar




  • Almelo




  • Almere




  • Arnhem




  • Assen




  • Bloemendaal




  • Den Haag




  • Haarlem




  • Harderwijk




  • Hengelo




  • Hoek van Holland




  • Leiden




  • Rotterdam




  • Tilburg




  • Vlaardingen




  • Weert




  • Zoetermeer
  • 1 opmerking:

    1. Heel erg handig om het gratis op te mogen halen. Nu dat ik dit heb gezien probeer ik er ook gratis strooizout te krijgen. Zo hoef ik me geen zorgen te maken om het goed voor mekaar te krijgen. Gelukkig kan ik het zonder kosten halen bij een van deze steden super!

      BeantwoordenVerwijderen